Zwroty

Towar zakupiony w naszym sklepie online możesz zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

Pamiętaj jednak, że ubranka, zabawki i wszystkie inne akcesoria nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą mieć metki. Karma natomiast powinna znajdować się w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu. Jest to produkt spożywczy i jego otworzenie dyskwalifikuje zwrot.

W celu dokonania zwrotu prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@tarizoo.pl, następnie prześlemy formularz zwrotu, który należy wypełnić i dołączyć do przesyłki oraz wysłać na wskazany przez nas adres. Po otrzymaniu paczki niezwłocznie zwrócimy Ci należną kwotę wraz z kosztami przesyłki.





Reklamacje

W przypadku konieczności, prosimy o wysłanie reklamacji z opisem powodu oraz dokumentacją zdjęciową na adres mailowy: sklep@tarizoo.pl.

Dokładnie analizujemy każdą taką sytuację i odpowiadamy najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania pełnych informacji.